miikish

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av mikaela Araua - 16 oktober 2010 16:27

Hellu! <3
Har skaffat mig en ny blogg    förut hette min blogg
www.miikish.blogg.se 

Så kolla gärna in min blogg oftare så see ya later    

ska berätta hur min dag har vait   


Är nyss klar med att ha dammsugit hela huset    helt ovanligt att jag gör de men nån gång måste man ju börja   
min familj trodde att jag hade en baktanke eftersom jag själv kom på att göra det    men jag sa nee elr har jag en baktanke?....   

Ungefär så här hände det  

(vid matbordet för vi åt lunch )

Jag- Men.....ska jag dammsuga huset?
Syrra- HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH   
Pappa- HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA   
mamma- HAHAHHAAHHAAHAHAHAAH   
jag- jag skojar inte -_-

(tystnad)

syrra- ehmm....okej men varför? :P
pappa- jag tror dig inte :P
mamma- Allvarligt? :)
jag- ehmm....ja? :P och nej jag har ingen baktanke......(heheh tror dom ja >:))

Typ så där sa dom :P
 sen så dammsög jag hela huset och fick Money in my pocket ;)

Juste jag funderar på att byta blogg typ till bloggplatsen :P
men jag är inte helt säker om jag ska göra de :) men kommentera gärna va ni tycker :P

Robyn - Hang With Me

Presentation


Hej! jag heter Mikaela men mina vänner brukar kalla mig för miki :)
jag är 11 år och mina intressen är att hänga med
vänner,måla och spela gitarr.
på den här bloggen kommer du att läsa om mig och mitt liv och vad jag gör på dagarna :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards